Spot privat/fritid totalkunde

Strømavtale hos Tinn Energi & Fiber på både bolig og fritidsbolig.

Totalkunde-kampanje

  • Samle dine strømavtaler hos oss og bli totalkunde! Få full oversikt i én og samme app, og få alt på én faktura*. Nye kunder får velge en flott velkomstgave!
  • Så lenge du har avtale med oss på enten boligen eller fritidsboligen du har i Tinn kommune, så kan du bli totalkunde!
  • Vi har 12 måneders prisgaranti på Spot Totalkunde!

*Gjelder strømforbruket. Ikke nettleie. Har du annen netteier enn Stannum eller Lede vil nettleien komme på egen faktura.

Priser

Priser baseres på Nord Pool sine spotpriser i området du tilhører. Du kan til enhver tid finne gjeldende spotpris i vår app eller på Nord Pool sine sider.

12 måneders prisgaranti på Spot privat/fritid totalkunde! Eventuell prisendring varsles med 30 dager.

Tinnpris

Fra kr
0 øre/kWh
fastledd kr 29,- pr mnd.

  • Ingen bindingstid
  • Etterskuddsfakturering
  • Endring varsles med 30 dager
  • Gjelder kun boliger og fritidsboliger med adresse i Tinn kommune
  • Alle priser som oppgis her er ink. mva. Alle priser på Nord Pool sine sider er eks. mva.

Bli totalkunde her

Spot privat/fritid totalkunde`` på enhet utenfor Tinn

Fra kr
1 øre/kWh i påslag
+ fastledd kr 39,- pr mnd. pr. måler

  • Etterskuddsfakturering
  • Evt. prisendring varsles med 30 dager
  • Gjelder bolig eller fritidsbolig utenfor Tinn så lenge det også følger en enhet med som har/får strømavtale i Tinn kommune.
  • Alle priser som oppgis her er ink. mva. Alle priser på Nord Pool sine sider er eks. mva.
  • Nettleie kommer som vanlig fra din eksisterende netteier.

Bli totalkunde her
a girl standing in the woods

Hvorfor bli totalkunde?

  • Få full oversikt over alle strømavtaler på en og samme plass
  • Svært konkurransedyktig produkt
  • Ingen skjulte kostnader
  • Følg ditt energiforbruk både i hus og hytte via Tinn Energi & Fiber-appen

Flere enn to enheter?

Har du flere enn to enheter, så får du vår “Spot storkunde privat” -avtale med 1 øre/kWh i påslag og ingen fastledd. Denne avtalen vil gjelde på alle enheter utover de to første. Ta kontakt med vårt kundesenter på kundeservice@tinnenergi.no for å få denne avtalen.

Bli totalkunde - få en flott velkomstgave

Ved å bli totalkunde hos oss kan du velge en fin velkomstgave.

a white box with a logo

TEF EcoMonitor Pulsmåler

Verdi 1180kr

Keramisk-knivsett-eske-slire

Feinschmecker keramisk knivsett

Verdi kr 900,-

a black speaker with blue lights

Stream W40 høyttaler

Verdi kr 1600,-

a black electronic device with a white background

100W GaN Lader med 3 USB-C-porter og 1 USB -A inkl. 1,5 m ladekabel

Verdi kr 1600,-

NB! Dersom man velger å ta ut en velkomstpremie, binder man seg samtidig til 12 måneders avtaletid som totalkunde (vi har 12 måneders prisgaranti, og eventuell prisendring varsles med 30 dagers varslingsfrist etter det).

Våre vilkår finner du her.

Sammenligne gjerne priser på www.strompris.no

a man sitting on a couch with a laptop and a cup of coffee

Øvrige avtaledetaljer

Fakturagebyr

Vi fakturerer fortrinnsvis elektronisk. Dersom du ønsker papirfaktura tilkommer en kostnad på 29,- inkl. mva.

Ofte stilte spørsmål

Hva er nettleie?

I tillegg til strømavtalen må alle i Norge betale nettleie. Dette betales til eieren av det fysiske strømnettet i ditt område. Man kan hverken bytte pris eller netteier. I Tinn Kommune er det Stannum AS som er netteier. Dette var tidligere Tinn Energi & Fiber AS, men driften ble skilt ut i eget selskap i 2020.

Jeg skal flytte. Hvordan går jeg frem?

Meld fra til din strømleverandør om hvilken dato du skal flytte, helst senest 5 dager før. Da kan de fjerne deg som juridisk eier av måleren slik at du ikke får ekstra kostnader etter du har flyttet. Når det kommer til din nye bolig kan vi faktisk gjøre endringen bakover i tid. Vi kan sette deg opp som ny eier av måleren opptil 30 dager etter du flyttet inn, og få med forbruket i perioden som har gått. Men det kan være lett å glemme, så en god huskeregel er å melde fra så fort du vet hvilken dato du ønsker overføringen på.

Hva er en strømleverandør?

Som strømleverandør er vi mellomleddet mellom sluttbrukeren og kraftbørsen. Vi handler strøm på våre kunders vegne og sørger for at nok strøm blir tilført strømnettet, hvor netteier står for den fysiske leveringen frem til din stikkontakt.

Vår viktigste funksjon er å sørge for at det til enhver tid blir kjøpt nok strøm for alle våre kunder. Uten en aktiv strømavtale vil man havne på såkalt “leveranseplikt” fra netteier, hvor du mottar strøm men ofte til en vesentlig høyere kostnad enn med en ordinær strømavtale. Dette er for å sikre at ingen mister strømtilførselen.

Det finnes to plattformer hvor vi kan handle strøm på våre kunders vegne. Vi kan kjøpe strøm på NordPool, hvor man kjøper strøm time for time til den aktuelle markedsprisen. Vi kan også kjøpe såkalte fremtidige kontrakter, eller prissikringer, som gjør at vi kan sikre oss en strømpris fremover i tid – uavhengig av hva markedsprisen på det tidspunktet er. Begge metoder har egne fordeler og ulemper.

a man and woman sitting on a couch

Sparetips

LOJAL KUNDE: Jørn Hanæs har vært tilknyttet Tinn Energi i en årrekke.

Gjør som Jørn - bli totalkunde

Etter rekordhøye strømpriser i 2022 har nordmenn blitt langt mer bevisste på valg av strømleverandør. For Oslo-ingeniøren Jørn Hanæs med tre boenheter, var det flere faktorer som spilte inn da han valgte å bli totalkunde hos Tinn Energi – en leverandør han har hatt et forhold til hele livet.

Nå nyter Jørn godt av både gunstige priser og enkelheten i å ha alt på ett sted.

App

Full oversikt i vår app

Samle dine avtaler og få full oversikt i Tinn Energi & Fiber – appen over både hus og hytte. Appen er gratis!

  • Følge med på Spotprisen time for time
  • Få oversikt over ditt forbruk
  • Se dine fakturaer
0
Handlekurv
  • No products in the cart.