Faktura
Vår faktura-kundeservice hjelper deg med spørsmål om fakturaer og betalinger. Se våre mest vanlige spørsmål nedenfor, eller kontakt oss for rask assistanse.

Hva kan vi hjelpe deg med?
Din strømfaktura sendes normalt midt i måneden etter forbruksmåneden. Det vil si at ditt forbruk for mars blir fakturert i midten av april.
Din Altiboxfaktura blir fakturert i begynnelsen av hver måned og blir forskuddsfakturert.
Du kan velge i bestillingsskjemaet om du ønsker faktura per e-post eller brev. Dersom du har aktivert “ja takk til alle” eller tilsvarende i eFaktura mottar du automatisk eFaktura fra første fakturering.
Gjelder det din strømfaktura så kan du ta kontakt med kundeservice@tinnenergi.no så hjelper vi deg med en løsning.
Gjelder det din Altibox faktura så kan du endre selv på Min Side eller kontakte oss på bredband@tinnenergi.no
I nettbanken din kan du velge om du vil opprette eFaktura eller Avtalegiro. Har du problemer, kan du kontakte banken din for hjelp.
Den er helt trygg å åpne bare den er lik eksemplet vårt under. Vi har begynt med en ny type elektronisk betalingspåminnelse til privatkunder via Let’s pay og Kredinor.
Slik fungerer det:
1.Du mottar SMS vedr din ubetalte faktura 6-9 dager etter forfall
2.Klikk på linken i SMS for å komme direkte til betalingsvindu hvor du kan betale fakturaen i sin helhet
3.Klikk på knappen « gå til betaling» og du kommer direkte til betalingsmetode
4.Velg betalingsmåten «betalingskort» eller vipps
5.Fyll inn infoen vi trenger og trykk fortsett. Du får bekreftelse på at betalingen er mottatt.
Kontakt oss
