Kundeservice

Vi bytter kundesystem!

29.november starter vi jobben med å konvertere alle strømkunder over til et nytt og mer moderne kundesystem, som vil gi oss bedre kundehistorikk enn vi har i dag. På sikt er målet at også fiberkunder skal inn, slik at alle våre kunder samles i ett og samme system. 

Vi lover å gjøre vårt beste for at overgangen skal være så sømløst som mulig for deg.  

Nytt kontonummer 

Den største forskjellen er at fakturaen du mottar i januar, for forbruket i desember, vil ha nytt fakturaoppsett og nytt kontonummer. Du skal i utgangspunktet ikke trenge å foreta deg noe. Noen få vil måtte legge inn avtalegiro på nytt. Egen info til de det gjelder vil komme.  

OBS! Siste faktura fra vårt gamle system blir sendt ut i desember. Det kan forekomme at det står «opphør» på denne fakturaen. Se bort ifra dette! 

Tinn Energi & Fiber appen og min side 

Vår app henter data fra kundesystemet. Det vil si at i en overgangsfase vil ikke appen fungere. Det er på nåværende tidspunkt noe usikkert når alt er flyttet over og du igjen kan sjekke ditt forbruk i appen.  

I mellomtiden vil du kunne finne historisk data på min side. All forbruk til og med november, vil du finne der. Forbruk fra og med desember, vil du om kort tid finne i en ny og forbedret utgave av min side 

For å kunne følge med på måleverdier, kan du logge inn via elhub.no  

For kunder med produkter som nedbetales via strømregningen 

Kunder som har kjøpt produkter med nedbetaling over strømregningen vil motta egen mail med informasjon om dette. 

Vi beklager på det sterkeste de ulemper kundesystembytte måtte medføre, men vi forsøker å gjøre det så sømløst som mulig.  

Har du spørsmål eller opplever at noe ikke fungerer som normalt etter overflyttingen? ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så skal vi hjelpe deg! 

Med vennlig hilsen oss i Tinn Energi & Fiber