Hjartdalskraft - for kunder i Hjartdal kommune

Spotpris + 2 øre/kWh

39 kr i fastledd. Ingen bindingstid. Gratis app.

God strømavtale

Gratis app

Rentefri nedbetaling

Dette er Hjartdalskraft

Hjartdalskraft er en strømavtale for kunder i Hjartdal kommune. Avtalen driftes av Tinn Energi & Fiber. 

Når du er strømkunde hos oss kan du rentefritt betale de fleste av våre produkter via strømregningen. 

Med Hjartdalskraft følger du markedsprisen time for time.

Du får:

  • Innkjøpsprisen fra NordPool (oppgis eks mva)
  • Påslag på 2 øre per kWh inkl. elsertifikat og mva.
  • 39 kr mnd. pr. måler
  • Etterskuddsfakturering
  • Ingen bindingstid
  • Tilgang til gratis app
  • 12 mnd. prisgaranti

Nettleie kommer som vanlig fra din eksisterende netteier.

Med spotpris kan du justere ditt strømforbruk etter når på døgnet prisen er lavest og dermed senke din egen strømpris.

Enkel oversikt over ditt strømforbruk finner du i vår app, som du også får tilgang til.  

Se våre øvrige vilkår her

Hjartdalskraft

2 øre påslag pr. kWh + innkjøpsprisen fra NordPool. 39 kr i fastledd pr. måler. pr.mnd.
  • Priser er inkl. elsertifikat og mva., med unntak av priser fra NordPool, de oppgis eks. mva.
  • Ingen bindingstid
  • Etterskuddsfakturering
  • Gjelder privat/fritid. For tilbud om næring, ta kontakt.
  • Nettleie kommer som vanlig fra din eksisterende netteier.
  • Strømavtalen er tilgjengelig for kunder i Hjartdal kommune.
  • 12 mnd. prisgaranti

Øvrige avtaledetaljer

Fakturagebyr

Vi fakturerer fortrinnsvis elektronisk. Dersom du ønsker papirfaktura tilkommer en kostnad på 29,- inkl. mva.

Viktig informasjon om din Angrerett
Som kunde har du 14 dagers angrerett fra den datoen du BESTILLER en strømavtale. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten fyll ut dette angrerettskjema og returnere det til oss. Les også Skjema – opplysninger om angrerett før du bestiller.

Vilkår

Se våre vilkår her

Sammenlign strømavtaler på Forbrukerrådets strømprisportal.

Bestill Hjartdalskraft

Ønsker du å inngå strømavtalen Hjartdalskraft så send en e-post til kundeservice@tinnenergi.no

Ofte stilte spørsmål

Er det mye jobb å bytte strømleverandør?

Takket være moderne løsninger som Elhub har det aldri vært enklere. Fyll ut dine personalia i bestillingen, så sørger vi for resten.

Kan jeg selv bestemme hvilken dato min nye avtale hos dere starter?

Selvsagt! Ta kontakt med kundeservice etter du har bestilt og oppgi din ønskede dato for oppstart, så hjelper vi deg med det.

Jeg skal flytte. Hvordan går jeg frem?

Meld fra til din strømleverandør om hvilken dato du skal flytte, helst senest 5 dager før. Da kan de fjerne deg som juridisk eier av måleren slik at du ikke får ekstra kostnader etter du har flyttet. Når det kommer til din nye bolig kan vi faktisk gjøre endringen bakover i tid. Vi kan sette deg opp som ny eier av måleren opptil 30 dager etter du flyttet inn, og få med forbruket i perioden som har gått. Men det kan være lett å glemme, så en god huskeregel er å melde fra så fort du vet hvilken dato du ønsker overføringen på.

Kan jeg sammenligne avtaler?

På Forbrukerrådets strømprisportal kan du sammenlikne avtaler. 

Varmepumpe til hus og hytte

Få gode tilbud på produkter

Full oversikt i vår app

Samle dine avtaler og få full oversikt i Tinn Energi & Fiber – appen over både hus og hytte. Appen snakker også med flere smarttjenester. 

Til høsten kan du også få oversikt over din fiberavtale i appen. 

Les mer om Tinn Energi & Fiber – appen her. 

Tinn Energi & Fiber smart app