TV og Underholdning
Vår kundeservice for TV og underholdning hjelper deg med kanalvalg, signalproblemer og utstyr. Se våre mest vanlige spørsmål nedenfor, eller kontakt oss for rask assistanse!

Hva kan vi hjelpe deg med?
Dersom du har TV-pakke fra Telia kan du enkelt endre kanalene du har tilgang på via Min side (om du ikke har logget på her før må du først opprette bruker). Du kan bytte så ofte du ønsker uten ekstra kostnad. De ulike kanalene krever forskjellig antall poeng, og du har 50 poeng til rådighet. Ønsker du å legge til noe av Premium-innholdet som ikke er tilgjengelig i valgmenyen eller kjøpe ekstra poeng kan du sende en melding til kundesenteret vårt så hjelper vi deg med det.
Sjekk først våre driftsmeldinger og undersøk om det er en kjent feil vi jobber med. Dersom du ikke ser noe der ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon, e-post eller gjennom kontaktskjemaet på bunnen av siden.
Ja, men da kommer linjeleie i tillegg (125,-).
Nei, men da må vi sette opp boksen slik at du kan se TV trådløst (ta kontakt med kundesenteret/support).
Ta kontakt med kundesenteret så kan vi gi mer informasjon.
Dersom kontrolleren ble ødelagt pga skade så anbefaler vi å kjøpe en ny universal fjernkontroll, dersom den bare sluttet å fungere uten skade så ta kontakt med teknisk brukerstøtte.
Dersom du ønsker å justere opp eller ned hastigheten på ditt abonnement kan du se prisliste og bestille her.
Kontakt oss
