TV og Underholdning

Vår kundeservice for TV og underholdning hjelper deg med kanalvalg, signalproblemer og utstyr. Se våre mest vanlige spørsmål nedenfor, eller kontakt oss for rask assistanse!

noun-tv

Hva kan vi hjelpe deg med?

Jeg ønsker å endre kanalene i min TV-pakke, hvordan gjør jeg det?

Dersom du har TV-pakke fra Telia kan du enkelt endre kanalene du har tilgang på via Min side (om du ikke har logget på her før må du først opprette bruker). Du kan bytte så ofte du ønsker uten ekstra kostnad. De ulike kanalene krever forskjellig antall poeng, og du har 50 poeng til rådighet. Ønsker du å legge til noe av Premium-innholdet som ikke er tilgjengelig i valgmenyen eller kjøpe ekstra poeng kan du sende en melding til kundesenteret vårt så hjelper vi deg med det.

Fjernkontrollen fungerer ikke, hva gjør jeg?

Dersom kontrolleren ble ødelagt pga skade så anbefaler vi å kjøpe en ny universal fjernkontroll, dersom den bare sluttet å fungere uten skade så ta kontakt med teknisk brukerstøtte.

Kontakt oss

Kundekonsulent-fiber