Faktura

Vår faktura-kundeservice hjelper deg med spørsmål om fakturaer og betalinger. Se våre mest vanlige spørsmål nedenfor, eller kontakt oss for rask assistanse.

noun-invoice

Hva kan vi hjelpe deg med?

Når sender dere faktura?

Din strømfaktura sendes normalt midt i måneden etter forbruksmåneden. Det vil si at ditt forbruk for mars blir fakturert i midten av april.

Din Altiboxfaktura blir fakturert i begynnelsen av hver måned og blir forskuddsfakturert.

Hvordan mottar jeg faktura?

Du kan velge i bestillingsskjemaet om du ønsker faktura per e-post eller brev. Dersom du har aktivert “ja takk til alle” eller tilsvarende i eFaktura mottar du automatisk eFaktura fra første fakturering.

Har du mottatt SMS fra Let's pay med Tinn Energi & Fiber som avsender?

Den er helt trygg å åpne bare den er lik eksemplet vårt under. Vi har begynt med en ny type elektronisk betalingspåminnelse til privatkunder via Let’s pay og Kredinor.

Slik fungerer det:

1.Du mottar SMS vedr din ubetalte faktura 6-9 dager etter forfall

2.Klikk på linken i SMS for å komme direkte til betalingsvindu hvor du kan betale fakturaen i sin helhet

3.Klikk på knappen « gå til betaling» og du kommer direkte til betalingsmetode

4.Velg betalingsmåten «betalingskort» eller vipps

5.Fyll inn infoen vi trenger og trykk fortsett. Du får bekreftelse på at betalingen er mottatt.

Kontakt oss

Kundekonsulent-fiber